אילנית וואהל, לשעבר מנכ"לית מועצת חוף אשקלון ומנהלת ועדה גיאוגרפית במשרד הפנים, תתמודד לראשות המועצה האזורית בבחירות שיתקיימו בעוד כחודשיים וחצי. וואהל, מוותיקות היישוב ניצן, נשואה ואם לשבעה, מאמינה שהניסיון שלה במגזר הציבורי הכין אותה היטב לתפקיד.
2 צפייה בגלריה
אילנית וואהל
אילנית וואהל
אילנית וואהל
(צילום: אדי ישראל)
וואהל תתמודד מול ראש המועצה איתמר רביבו שנבחר לקדנציה ראשונה בבחירות 2018. "בשנים האחרונות חווינו מנהיגות שהתמקדה בגינון ופרחים וזנחה את הנושאים החשובים ביותר לקהילה שלנו", טוענת וואהל. "אני מביאה איתי ניסיון, היכרות קרובה עם מוסדות המדינה, הבנה עמוקה של צורכי הקהילה ומוטיבציה לשמור על הבית כמרחב כפרי".

2 צפייה בגלריה
איתמר רביבו
איתמר רביבו
איתמר רביבו
(צילום: יח"צ)

לדבריה, אם תיבחר תפעל לשדרוג מערכת החינוך באמצעות מתן תמריצים לצוותי ההוראה והטמעת תוכניות מעודדות חשיבה, סקרנות ואסטרטגיות למידה. "צריך לעודד את התלמידים להשקיע במקצועות המתמטיקה והטכנולוגיה", היא אומרת. "זאת לצד טיפוח נוער ליזמות ומעורבות חברתית ושילוב עמותות לפיתוח מנהיגות צעירה. כמו כן אפעל לצמצום פערים על ידי תגבור והקטנת כיתות בכל מקום בו יידרש".

קראו גם:

תחום נוסף אותו סימנה כיעד: שיפור התחבורה הציבורית ביישובי המועצה באמצעות הוספת קווים ותגבור שעות פעילות האוטובוסים. "בתחום התחבורה יש לקדם חלופות בינעירוניות לכביש 4 במטרה להפחית את העומסים על כבישי המועצה ולקצר את זמני ההגעה לצפון ולדרום", אומרת וואהל. "בכבישים הפנימיים יש להגדיל את המעברים להולכי הרגל, להציב תמרורים ולהגביל את מהירות הנסיעה לטובת הגברת הבטיחות של הילדים והאזרחים הוותיקים".