לאחר שנה אינטנסיבית של עבודה עם משרד פרסום וקופירייטרים, מחלקת הדוברות של עיריית כרמיאל
חשפה ביום רביעי האחרון, בערב מפואר, את המותג החדש שילווה את כרמיאל ויזוהה עמה מעתה ואילך. הלוגו שנבחר הוא: "לגדול ולגדל".
ההחלטה למתג את העיר מחדש החלה לפני כשנה, בעקבות האטה בהגעת משפחות צעירות לעיר. כרמיאל היא אחת הערים המתוכננות בארץ לטווח הרחוק, אך מתקשה
בשנים האחרונות לייבא תושבים חדשים או להחזיר הביתה את בני העיר שעברו למרכז הארץ, למרות לא מעט היתרונות שהיא יכולה לזקוף לעצמה, כמו עיר עם נוף יפה ואוויר נקי, בעלת אופי מגוון ואפשרויות למגורים די אטרקטיביים.
לביצוע התהליך של עבודה על מיתוג העיר כרמיאל, נבחרה חברת "שיר שפיצר", המתמחה במיתוג מקומות (כמו חולון עיר הילדים). כהכנה לתהליך ביצעה החברה היכרות מעמיקה עם העיר ואנשיה, ובעקבות זאת התבצע ניתוח ההזדמנויות שיש לעיר להציע.
תהליך בחירת הנושא המוביל של מיתוג העיר בוצע בשיתוף עם הקהילה, בהשתתפות של נציגים מהסקטורים השונים בעיר, ביניהם השתתפו גם נציגי העירייה, חברי מועצת העיר, נציגי ארגוני מתנדבים, נציגי שכונות, ועדי הורים, נציגי עולים, נציגים מהתעשייה והמסחר ואחרים.
התהליך בוצע בצורה של סיעור מוחות שהתקיים במשך שלושה ימים במכללת אורט בראודה, שבסופו נבחר הסלוגן: "כרמיאל עיר לצעירים בני 30-40".
וכך, ביום רביעי האחרון, לאחר חודשי עבודה ארוכים (כשנה) נערך ערב חשיפה ללוגו החדש: "לגדול ולגדל". בעתיד הקרוב ייושמו בעיר מספר פרויקטים שפיתחו הצוותים השונים: מרכז לעסקים מרחוק, מרכז לפיתוח קריירה, מאגר מידע על תעסוקות ושירותים בעיר, הקמת כפר סטודנטים, תכנים תרבותיים למרכז העיר המתחדש או בשמו החדש, 'העירה'.
בערב החשיפה נכח גם המשנה לראש הממשלה, השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, ובמהלך ערב ההשקה העניק לו ראש העיר עדי אלדר אזרחות כבוד של העיר.