כתבות|בעלי מקצוע
  פורטל מקומי מקבוצת ידיעות אחרונות- חדשות, פנאי ובידור - mynet
 
 
אין מילים

מרכז שירות של אורנג' צילום: ניב קלדרון
מרכז שירות של אורנג' צילום: ניב קלדרון
 
לדוגמא:הובלות, איטום
לדוגמא:תל אביב, חיפה
 
 
 
 
 

חשבון הסלולרי של האילם: 60 אלף שקלים

יוסף כדורי, חירש אילם מאור יהודה, נתקף חרדה למראה הסכום האסטרונומי. בחברת אורנג' התנצלו על הטעות המביכה והסבירו שמישהו גלש על קו האינטרנט שלו

אבישג בדש-זברו 
פורסם: 06.07.09, 09:09

איך קורה שאדם אילם וחירש מקבל חשבון טלפון על סכום של 60 אלף שקלים? יוסף כדורי (47) מאור יהודה, אילם וחרש מיום היוולדו, נדהם לקבל את החשבון האסטרונומי ששלחה לו חברת אורנג'.  

 

כדורי נתקף חרדה ומיהר עם החשבון לחנות הנעליים של שמעון נעים, חבר המשפחה. "הוא הגיע לכאן בלחץ וכמעט התעלף", סיפר נעים, "הוא אפילו לא ידע איך לקרוא את המספרים ולא הבין מה רוצים ממנו".

 

כדורי הסביר באמצעות תנועות ידיים כי לבו נפל לרצפה וכי הוא היה בשוק טוטאלי ולא ידע מה לעשות. הוא סיפר כי חשבון הטלפון החודשי שלו עומד על 500 שקלים בממוצע.

 

כדורי הוסיף כי הוא נוהג לתקשר עם חבריו באמצעות הודעות טקסט או דרך שיחות וידאו. "אני מדבר בטלפון בשפת הסימנים ומול המצלמה", הוא הבהיר, "לא יכול להיות שזה הגיע לכזה סכום".


יוסף כדורי והחשבון המנופח (צילום: דודו אזולאי) 

 

כדורי ונעים התקשרו לשירות הלקוחות של אורנג' כדי לברר כיצד נערך החשבון המשונה. בחברה אמרו להם כי הם הבחינו שיש בעיה בחשבון וניסו ליצור קשר עם כדורי, אך הוא לא ענה לטלפונים.

 

בשירות הלקוחות הוסבר להם כי ככל הנראה מישהו חדר לקו האינטרנט של כדורי וגלש על חשבונו. "הם מיד הבנו שיש כאן עניין חריג וזיכו אותו", ציין נעים, "הם לא

 סחבו אותו בניירת. אני מטפל בהרבה פניות של כדורי, וכאן באמת יאמר לזכותה של החברה שהיא פתרה את הבעיה בצורה מהירה מבלי לגרום נזק ועוגמת נפש".

 

למרות זאת כדורי, עדיין לא רגוע. במהלך השיחה הוא תופס את הראש, ולא מאמין שהסיפור מאחוריו. "זה לא נורמלי", הוא מסביר, "מזל שיש לי את שמעון שמכיר אותי מילדות ועזר לי בסיפור הזה. כשקיבלתי את החשבון אמרתי 'טוב, אני לא רוצה טלפון, לא רוצה מחשב, לא רוצה כלום אני לא יודע מה יקרה מחר'".

 

מחברת פרטנר נמסר בתגובה: "החברה מעמידה את הלקוח במרכז ורואה חשיבות רבה במתן מענה הוגן ויעיל. גם במקרה זה, ראינו לנגד עינינו את טובת הלקוח ולפיכך פעלנו במהירות האפשרית על מנת להפחית מחשבונו את סכום החיוב בטרם גבייתו מהחשבון, מיד כשאיתרנו תשלום חריג בגין גלישה".

 

"בשיחה שערכנו עם בא כוחו, הוסבר כי החיוב נבע ככל הנראה מאופן עדכון הגדרות הגלישה במכשירו. הלקוח קיבל את הדברים והביע את שביעות רצונו מאופן הטיפול בו. שמחנו לעמוד לרשותו של מר כדורי ולסייע בעניין זה".

 

תגובה לכתבהתגובה לכתבה   הדפסההדפסה  שלחו כתבהשלחו כתבה   


 

 
לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות    לקריאת כל התגובות ברצף
נא להמתין לטעינת התגובות

קריות וצפון
חיפה
שרון
ירושלים
מרכז
שפלה
דרום
נגב וערבה
קיבוץ
נדל"ן
מפות
המקצוענים - הובלות
איזורים
דיוור אלקטרוני
כל הזכויות שמורות © ל-  -nc
 Application delivery by radware YIT - פיתוח אינטרנט ואפליקציות