הוסיפו תגובה 
הדפיסו את התגובות 
תיכון ראשון בגבעת שמואל? קדחת    אבישג בדש-זברו
1. הודעה מצוינת
כיום בגבעת שמואל 75 אחוז עד גיל 18 מהילדים הם מהמגזר הדתי.הפתרון די ברור - יש להקים בית ספר דתי שלישי בפיל הלבן עקב פיצוץ האוכלוסין בשניים הקיימים כאשר הפעם אותו בית ספר שלישי לא יהיה תורני אלא ממלכתי דתי רגיל ואז כולם יהיו מרוצים.
שמעון   (07.02.10)
2. ברודני רמאי וימשיך לרמות את כולנו!!!
מהרגע שהוא הציב קרוואנים בשביל בית כנסת בשטח התיכון, אמרו שהוא לא מתכוון לפתוח אותו... ואני לתומי חשבתי, לפי תגובת העירייה, שהקרוואנים זמניים... זה ממשיך עם הטמנת קו המתח העליון באותו המקום, מה שלא מוריד את הסיכון של הקרינה, אלא רק כסת"ח (כיסוי ישבן) של הבטחת בחירות... יוסי ברודני - אתה שקרן!
אבנר בדש ,   הנשיא   (07.02.10)
3. ברודני עובד על כולם
ראשית הסתובב ברודני כמו טוס בשטח בית הספר ואמר שפה יקום ביס לתפארת אחר כך שם קרואנים ללא התר.ועכשיו הוא יקים אולפנה לבנות בשטח בית הספר. מה כולם מטומטמים במשרד החינוך האם אין מספיק תלמידים באזור הקרוב אבל זה משרת את ברודני ולכן לא יקים בית ספר תיכון היכן תומכיו שבאו לועדת החקירה ואמרו שעיר בלי בית ספר תיכון אינה עיר. היכן סיעת חופש עסוקים בהעלמות מס?
זאב ערבות ,   רמת הדר   (07.02.10)
4. ברודני בסך הכל אוכל את הסלט שהשאיר לו זמיר.ואני לא מרחם עליו
זה מה שהוא רצה , שיהנה מהארוחה , רק רצוי שיזמין תור אצל רופא שיניים כי מדובר בסלט מחצץ ולא מירקות.
תגובה ל - 2 ,   בית וקאנטרי   (07.02.10)
5. תגובה ל4 ,והמשך תגובה לשרה חכים
אתה צודק ב100 אחוז.רק חבל שברודני מבטיח שבשנת 2010 קו המתח יירד כשגם הוא לא בטוח בכך(כמו שהוא ידע שהוא לא יוריד את קו המתח לאחר שנת כהונה אחת). צודקת שרה חכים בתגובתה(ידיעות בקעת אונו של סוף השבוע) לזמיר בן ארי על כך שעדיף שיישב בביתו ולא יוציא דברי "חכמה" מפיו,רק חבל שהתושבים נהיו חכמים לאחר כ10 שנות "הנהגה" של "ראש" העיריה המבטיח ולא מקיים. לסיום,ברודני תמשיך בעשייה-רק בלי ציון תאריכים כי גם אתה יודע שלא הכל תלוי בך אז למה להבטיח שעד סוף השנה קו התח יירד. הנני בטוחה שברודני עושה ויעשה למען התושבים וגבעת שמואל -אך מי שמציב זמנים עליו לעמוד בהם.מה שבטוח ברודני יוריד את קו המתח בפחות מקדנציה מה שזמיר לא עשה ובטוח לא יעשה....וטוב שכך.
יעל ,   בית וקאנטרי   (07.02.10)
6. לכל המתנגדים לביטול התיכון החילוני
אני בטוח שלא תצליחו לארגן קבוצה של לפחות חמישים תלמידים והורים שיצאו בהפגנה מול בית העיריה על ביטול התיכון ואשר יהיו מוכנים להעביר את התלמידים שלהם מאהל שם או מבליך או מקלעי .אפילו בקרב החילוניים אתם מיעוט.
שמעון   (07.02.10)
7. ומי אמר לך שזה בכלל חוקי שהעירייה תממן הטמנת קו מתח של
חברה פרטית בשטח פרטי על חשבונה. נראה לי שכשיגיע השלב של המבחן המשפטי יתברר לכולם שזה לא כל כך פשוט וזמיר בן ארי צדק כשאמר שהעירייה לא אמורה לממן קו מתח שעובר בגבעת שמואל ולא מספק ולו ואט אחד לתושביה. מי שקנה דירה בבית וקאנטרי מול קווי המתח יכול לבוא בטענות אך ורק לעצמו.
תגובה ל - 5   (07.02.10)
8. לכול החילונים הספירה לאחור החלה בני-ברק
כבר כאן!
גקי ,   גש   (07.02.10)
9. ברודני, תחזיר את המפתחות ולך הביתה.
לידיעתך, נמאסת לגמרי, שמת לך למטרה להרוס את גבעת שמואל ואת הנוער בכל דרך אפשרית. אתה מקצץ בקידום נוער, הורס טיפול ופעילות מבורכת של שנים ונראה כי מטרתך להוריד את גבעת שמואל ואת בני הנוער במיוחד לרמות השפלות ביותר אשר נמדדות עפ"י רמת המוסר והערכים שלך. אתה ברודני הביזיון הכי גדול שקם לעיר גבעת שמואל ולתושביה. מן הראוי להגדיל את התקציבים לקידום נוער וכשמו כן הוא לקדם את הנוער האיכותי והמדהים שיש בעיר. לידיעתך! הנוער הזה אינו נוער שוליים והוא מגיע מבתים מבוססים ונורמטיביים ביותר ומן הראוי שתיתן דעתך על כך ותפעל לקידומו! קצרה היריעה מלפרט את מעלות הנוער והתושבים שבהם אתה מזלזל בצורה כה בוטה ומזעזעת! לך הביתה והנח לנו לנפשנו.
א.ת. ,   גבעת שמואל   (08.02.10)
10. ברודני מצויין - ותגובה ל-2
יוסי ברודני עושה הכל בשיתוף פעולה מלא לא רק עם נבחרי הציבור אלא מקפיד להיפגש אינספור פעמים עם התושבים כדי לעשות באמת את המיטב והוא ראוי לכל ההערכה על כך. למספר 2 - יוסי ברודני אמר כבר לפני הבחירות ואף הפיץ פלאייר בו הוא מסביר שהפתרון הטוב ביותר לקו המתח הוא הטמנתו באדמה - וכך בדיוק הוא עושה !!! קו המתח מתחת האדמה כן מוריד את הסיכון !!! לא מודדים קרינה מתחת לאדמה !!! גם בתל-אביב יש קוי מתח מתחת לאדמה...
דורון ,   גבעת שמואל   (07.02.10)
11. ל 7
זמיר צדק?ממתי יש קשר בין צדק לחוקי בהקשר של זמיר? לעצם העינין,כמו שציינתי אין לי ספק שקו המתי ירד לפני סיום הקדנציה (הראשונה )של ברודני והטעות היחידה שברודני עשה זה שהוא מבטיח בפעם השניה הבטחה שכנראה לא יעמוד בה(בתחילה-תוך שנה קו המתח ירד,עכשיו-עד סוף שנת 2010 קו המתח ירד.) למגיב 7-תסתכל בתגובה 4 ותבין שברודני מתקשה בכל העשייה כתוצאה מה"עשייה"של קודמו . אני מאמינה שלא רק קו המתח ירד בתקופתו של ברודני אלא עוד הרבה הבטחות שקודמו בתפקיד הבטיח קרוב ל10 שנים ולא קיים. נ.ב-לכל אלו שהפחידו אותנו מראש עיריה דתי(בעיקר ראש העיריה הקודם),צדקתם?לא,טעיתם בגדול,ראש העיריה דואג אפילו יותר לחילוניים....ל7 זמיר צדק?אתה יודע כמה פעמים אני יכולה להגיד לך טעה ולא צדק...
יעל ,   בית וקאנטרי   (07.02.10)
12. קודם שידאג לחנייה מתחת לקונדוטאוארס
מושחתים נמאסתם!!!   (07.02.10)
13. סוף סוף ראש עיר שחושב בצורה רציונאלית ולא ממהר לבזבז כספי צי
ברודני אינו הרמאי. הרי הוא לא אחראי על הקמת בית הספר. סוף סוף ראש עיר שחושב רציונאלית לפני שמוציא סכומי עתק לפרוייקטים שאינם הגיוניים בהתחשב במציאות הנוכחית.
שירי ,   רמת הדר   (08.02.10)
14. תגובה לזאב ערבות
השורה האחרונה בתגובתך מיותרת,מקוממת,ולא הוגנת. גם בטוקבקים.בעיקר שאתה מסתתר אנונימי, יש גבול לחוסר טעם. רד מזה. לא קשור לשום עינין מקומי ו/או פוליטי.מדובר באיש יקר, הלוואי רבים כמוהו בגבעה. אני חושב שיש על זה קונצנזוס. שבת בעוד שבועיים.באולם המתנ"ס הישן- אלןף גיורא איילנד, תבוא ותביא חברים.
צביקה שסל ,   ותיקה   (07.02.10)
15. זאת עיר במשבר, הדתיים ישתלטו גם עליה
ועכשיו זה בטח מאוחר מדי. גם גבעת שמואל תהפוך לבני ברק בקרוב.
בר   (07.02.10)
16. לצביקה שיסל
מה עם התנצלות שלך כלפי הציבור החילוני על כך שהפחדת אותנו שזה יהיה אסון אם ייבחר ראש עיריה דתי. לפחות עכשיו גם אתה יודע איזה אסון היה לנו בתקופתו של זמיר . הכי חשוב שאתה מודע לכך שברודני עושה עשה ויעשה למען הציבור בכלל והחילוני בפרט בגבעת שמואל
אבי ,   רמת הדר   (08.02.10)
17. הבעיה עם ברודני שבחסות יועץ החיתופל שיושב
משרד ליידו הוא פתח אינספור חזיתות שרובן ממש לא נחוצות (כמו למשל ההתקפה על מועדוני הנוער המוצלחים) . אצלינו בפלמ"ח היה נהוג לומר "פרה פרה" ו "תפס מרובה לא תפס". הטמנת קו המתח לא תוכל להיות ממוממנת מכספי העירייה . זה לא יעמוד בשום מבחן משפטי ויש כבר מי שמחכה לברודני בפינה בעניין זה .....ותשנחשי מי ?
תגובה ל 11 ליעל   (08.02.10)
18. חבל ששיסל מעיר לזאב ערבות רק בעניין אחד ולא טורח
להגיד לו שגם מה שמקשמק על ברודני זה הבל הבלים
(08.02.10)
19. תשובה לאבי- 16
עדיין מוקדם מאד להתנצל, אם בכלל. זמיר בן ארי תרם רבות לפיתוחה של גבעת שמואל, בצד טעויות שהביאו להדחתו.(קאנטרי,היכל התרבות,רמת הדר ורמת הדקלים במאזן החיובי, תקציב הכדורסל במאזן השלילי).רק מי שלא עושה לא טועה. כחילוני מובהק , עקרונית ,מועדף עלי ראש עיר חילוני, על פני ראש עיר דתי. ימים יגידו לאן מועדות פניה של גבעת שמואל. ברודני נתון ללחצים קשים, הוא מנסה להלך בין הטיפות... בשלב זה שבתות התרבות שאושרו על ידו, כצעד ראשון ,הן מהלך מבורך.(ברכתי את ברודני על כך אישית). עכשיו נמתין לפתיחת הקאנטרי, כולל בשבתות, להקמת אולם הספורט בחצר בי"ס במורשת בגין- פתוח לכלל התושבים גם בשבתות, וסיום אולם התרבות, במרכז שרון, גם הוא פעיל בסופי שבוע. אם אתה חילוני, תן מבט קצר בלוחות המודעות בישוב, ותבין במהרה שהציבור החילוני פשוט נעלם... על כל כעשרים ארועים דתיים, ישנה שבת תרבות אחת, שאנחנו מנועים מלפרסמה כראוי. רק דוגמא קטנה אחת כדי שתבין עם מה אנחנו מתמודדים - יו"ר הנהלת המתנ"ס מר. זאב מורגנשטרן מונע פירסום שבתות התרבות בעלון המידע החודשי של המתנ"ס !! זאת למרות ששבתות התרבות מהוות חלק בלתי נפרד מפעילות המתנ"ס...מסכים איתי ששערוריה?? פעילות המתנ"ס ממומנת גם ע"י מיסים של תושבים חילוניים,ושרותי תרבות, כמקובל בכל עיר רגילה בארץ ניתנים גם בשבתות. בכל מקרה אני מקווה שברודני כראש עיר ישכיל להוות גשר וחיבור בין גווני האוכלוסיה השונים לטובת דו קיום וכבוד הדדי. קשה, אבל אם הרצון קיים בהחלט אפשרי.
צביקה שסל ,   ותיקה   (08.02.10)
20. כתבה במעריב על מסיבת הפרידה מראש עירית רחובות
תקראו את הכתבה של נתן זהבי על מסיבת הפרידה הראוותנית לראש העיריה עם אות הקלון.זהבי שואל מתי יהיה כיכר על שמו של ראש העיריה ואני שואל מתי יקום ראש העיריה של גבעת שמואל ויקים כיכר על שמו של זמיר (שיזכה לחיים ארוכים)שעשה רבות למען גבעת שמואל.....
אורן ,   בית וקאנטרי   (08.02.10)
21. מתי יוקם בית תרבות כמו בגני תקוה
ומה קורה עם הקאנטרי החדש.האם בקיץ משפחתי תוכל להנות מקאנטרי זה.
טלי ,   גבעת שמואל   (08.02.10)
22. ביזיון
העיר מלוכלכת, צפיפות במוסדות החינוך, קו המתח לא יועתק (במקרה הטוב יוטמן )ולא יהיה פיתרון אמיתי לבעיה, בתי הקפה- קיבלו את השטחים הציבוריים חינם לשימושם הפרטי, העיריה בגירעון וזה לא "ירושה" שי ברודני לקח מיליוני שקלים הלוואה לצורך משטחי גומי (הוא הבטיח במסע הבחירות אז צריך לקיים....חבל שאת יתר הדברים הוא אינו מקיים) והכי חמור- הוא אישר לקבלן דודי אפל עוד 750 יחידות דיור בשכונת רמת הדקלים - וזה בנוסף לאישורים הנוספים ברצועה השלישית- בקיצור - עדיף לחשוב על מעבר לעיר אחרת!!
שי ,   רמת הדר   (08.02.10)
23. בעניין החניה בקונדו , עליך לפנות בטענות רק לעצמך.
מדובר בבית אבות . קנית דירה בבניין לדיור מוגן. זה יעודו . נקודה. כפי שהיום פועלים נגד כל אלה שהיתממו כשקנו דירות על המרינה בהרצליה. מי שקנה משהו לא כשר ב - 100% משלם ואף אחד לא יתנדב לשלם במקומו...בטח לא על חניון תת קרקעי / או עילי.
תגובה לקונדודארוס   (08.02.10)
24. בנייה מרובה - בית וקאנטרי
ליעל שמהללת את ראש העיר- האם אתה יודעת שבישיבת ההנהלה האחרונה הוחלט על אישור 750 יחידות דיור נוספות בבית וקאנטרי??.
שלום ,   בית וקאנטרי   (08.02.10)
25. לצביקה שיסל
כל מה שכתבת הוא לרוב נכון להוציא את העשיה של זמיר.עדיף היה שלא היה עושה ,כך ברודני יעבוד פחות קשה לתקן את העשייה של זמיר. בנוגע להתנצלות-מה כל כך קשה להתנצל ולהודות שברודני עובד ולא מקשקש והעשייה שלו בשנה האחרונה והכי חשוב ההקשבה לתושב לא היתה בכל תקופתו של זמיר. לענין המודעות על לוחות העיריה-עם עובדות קשה להתווכח-הדתיים מראים נוכחות והחילוניים עוזבים את העיר(יותר נכון לומר גבעת שמואל ולא עיר-על מה קיבלנו מעמד של עיר-פתרונות לזמיר ולעשייתו)-כל זה לא אומר שזה בגלל ברודני .מה לעשות שהגיע ציבור דתי שרובו הוא מצויין וחלקו חושב שמגיע לו הכל(ההליכה בכוונה על הכבישים בשבתות וחגים היא חוצפה שמן הראוי שברודני ונציגיו הדתיים יתנו את הדעת על כך לפני שיהיה אסון בכביש כתוצאה מכך). עדיין,במצב שנוצר ברודני עדיף על זמיר בכל .בתקוה שהציבור החילוני יהיה עדיין משמעותי ויקום מישהו מציבור זה ויתמודד על ראשות העיר אני הראשון שיבחר בו-אולי הנציג שלך בעיריה מרר-הוא עושה והרבה ,בכלים שעומדים לרשותו למען הישוב והתושבים בכלל והחילונים בפרט. הגיע הזמן באמת שגבעת שמואל לאתהיה רק עיר שינה... והכי חשוב להתנצל לא עולה כסף...ויש על מה..כי עם זמיר היה הרבה יותר גרוע.
אבי ,   רמת הדר   (08.02.10)
26. שסל, אתה לא במקרה רוצה למכור את הדירה שלך?
אתה טוען שאתה עוזר ונלחם למען החילוניים, אבל לא עושה דבר, ובבד בבד מנסה להסתלק מפה... מצד שני "חופש" הצליחו לארגן את השבת תרבות, אבל זה טיפה בים של שירותים לדתיים... כנראה שאין לג"ש עתיד ורוד, רק שחור (ולבן, ושטריימלים ויוצא באלה)...
רועי ,   ג"ש   (08.02.10)
27. תשובה לאבי/25
מסכים איתך בנושא ההקשבה, עינין של יחסי אנוש. אתה יכול להוסיף סעיף זה לסעיף תקצוב הכדורסל...במאזן השלילי. לגבי העשיה, כל אחד מאיתנו נשאר בדעתו,לגבי זמיר. באשר לברודני- מוקדם מידי, ימים יגידו. בכל מקרה גם בקאנטרי וגם בהיכל התרבות , הזרעים של זמיר...לגבי הקציר, נחיה ונראה... לרועי- 26, אל תכעס כל כך, סך הכל טוקבקים של 15 איש... יבוא קונה טוב, נמכור...בינתיים תעזור למלא את שבתות התרבות, אמנם טיפה בים, אבל יותר טוב מכלום.
צביקה ,   ותיקה   (08.02.10)
28. צביקה, אני לא כועס... אני מתוסכל...
כל החילונים בורחים מגבעת שמואל... כואב לי לראות את העיר שלי משתנה לרעה, ולאיבוד הסטטוס-קוו שהיה לנו... בקרוב - סגירת רחובות בשבתות (שסביר שיהיו בטענה של "הצלת חיים" מכיוון שכל הדתיים הולכים בכוונה על הכביש), הזנחת החינוך החילוני והשקעה בדתי (ביטול התיכון, הקמת אולם כ.סל כשהעירייה בחובות, מתן תקציבים לבני עקיבא בעוד מקטינים לתנועות הנוער החילוניות, שינוי מיקום קריית אלון, העבירו אותנו למקום "חדש") ועוד המון מקרים של קיפוח חילוניים והעדפת דתיים....
רועי ,   ג"ש   (08.02.10)
29. לכל תגובות הנגד באשר הם
אני לא מבין אתכם אנשי הנגד, כשהיה זמיר התלוננתם. וכשבא אדם ישר, הגון, פיקח, אדם שמסתכל על התושב בגובה העניים, על אדם שחוסך בקופת העירייה ולא מבזבז את כספי התושבים לשווא זה לא טוב, זה לא טוב, אני לא מבין אתכם בכיינים שכמותכם קוטרים וזה הכל מקנאה אחת גדולה. שהיחייו הקנאים ויסבלו.
הכריש ,   רמת הדר   (08.02.10)
30. את כל האשמות
תפנו לזמיר.אם היה ראש עיריה חילוני מועיל ב2 קדנציות הקודמות ,היה על מה להתגאות וכמו שאמר אבי גבעת שמואל לא היתה רק עיר שינה
מאיר ,   רמבם   (09.02.10)
תגובות נוספות 
הוסיפו תגובה 
הדפיסו את התגובות